Поширені запитання
Як оформити бронювання автобусного квитка на сайті BroBus?
Щоб забронювати квиток на сайті, вам потрібно у пошуковій формі заповнити наступні дані:
– місто відправленя;
– місто прибуття;
– дату відправлення;
– кількість осіб
та натиснути кнопку “Пошук”
Після завантаження всіх варіантів, потрібно обрати підходящий рейс та натиснути кнопку “Забронювати”. На наступній сторінці слід заповнити всі необхідні данні. Після чого натиснути знову “Забронювати”. Вітаємо, все готово. Після бронювання з вами зв’яжеться наш менеджер, та додатково надасть всю необхідну інформацію.
Як отримати свої заброньовані квитки?
Після того як ви натискаєте “Забронювати”, автоматично буде надіслано квиток вам на вайбер, який ви вказали при бронювані. Зверніть увагу що повідомленя приходить в бізнес чати. Тому квитки знайдете саме там. Пам’ятайте, ви завжди можете звернутися до нашого менеджера, який додатково надішле квиток.
Чи необхідно друкувати квиток?
Ні, не обов’язково. Достатньо мати електроний квиток, який прийде вам на вайбер. Також достатньо буде сказати водію своє Прізвище, оскільки ми заздалегіть передаємо інформацію про бронювання.
Скільки можна мати багажу?
У вартість квитка входить одна валіза до 30 кг, та ручна поклажа до 5 кг. Додатковий багаж можна брати, але це буде додаткова оплата. Звертаємо увагу, що додатковий багаж беруть в тому випадку, якщо є вільне місце в багажному відділені. Тому якщо в цьому є потреба, радимо зв’язатися з нашим менеджером. Він зробить все можливе, щоб узгодити додатковий багаж на вашу поїздку.
Якщо змінилися плани, як скасувати бронювання?
У разі, якщо змінилися плани, ви без проблем можете як перенести бронювання, так і скасувати його. Достатньо набрати менеджера, або написати в любий зручний для вас мессенджер.
Якщо я запізнююсь, чи зможуть мене почекати?
Зазвичай автобуси їдуть по графіку. Тому пасажир має бути заздалегіть на посадці. В країнах Європи є штрафи, за затримку на платформі. Через це важко затримати автобус. Але у разі якщо виникає подібна ситуація, обов’язково попередьте менеджера, він зробить все можливе щоб затримати автобус. В більшості випадків чекають пасажирів, якщо це запізнення на 5-7 хв.
Чи можна передати посилку?
Нажаль таким видом діяльності ми не займаємось. Але для вашої зручності, на нашому сайті ви можете подивитися час та місце відправлення автобусів. Звернутися безпосередньо до водіїв. Вони залюбки допоможуть в цьому питанні. Це відповідальність виключно водіїв.
Якою валютою можна оплатити квиток?
Зазвичай оплата проводиться у тій валюті, яка зазначена у квитку. В більшості випадків водії можуть взяти іншу валюту. Але треба заздалегіть узгоджувати, щоб вірно розрахувати курс на день поїздки. Або завжди є альтернатива оплатити на реквізити в гривнях.
Не знайшли відповідь на своє запитання?
Залиште свої контакти, і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.